Magazín IndustryWalk

Jak na marketingovou strategii?

Když se řekne marketingová strategie, každý by si měl představit taktický proces, jehož cílem je zlepšit stav podniku, zvýšit prodejnost a udržet konkurenční výhody. Aby byla společnost na trhu úspěšná, musí se také odlišovat od konkurence. A právě tyto odlišnosti stanovuje marketingová strategie. Cílem je zaměřit se hlavně na zákazníka a uspokojit jeho přání a potřeby.

Jestliže nevíte, jak se taková marketingová strategie sestavuje, nebo netušíte, co by zrovna vaše strategie měla obsahovat, pak se přihlaste na jeden z kurzů Jiřího Jemelky. Během těchto kurzů se dozvíte zajímavé informace o tom, jak sestavit úspěšnou strategii, která může dostat vaši společnost na špičku ve svém oboru. Praktické zkušenosti jsou nejcennější a ty vám může nyní předat Jiří Jemelka na svých trénincích.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit