Magazín IndustryWalk

Jaké důvody vás můžou vést k prodeji firmy?

Prodej firmy je dlouhý a komplikovaný proces. Má své specifika a vyžaduje profesionální a zkušený tým odborníků. Většinou se takový prodej táhne několik měsíců dokonce i roků. A tento proces plný papírování, schůzek a nedorozumění nechce dobrovolně podstupovat snad nikdo. Většinou k tomu předchází nějaký méně či více vážný důvod. Jaké jsou tedy nejčastější důvody prodeje firmy?

 

Osobní důvody

  • změna životních priorit
  • psychické vyčerpání
  • absence člověka v rodině, který by převzal vedení firmy.
  • vysoký věk
  • více času na rodinu a jiné zájm
  • zdravotní nebo psychické problémy ze stresu

 

Firemní důvody

  • spory nebo špatné vztahy ve vedení nebo na pracovišti
  • špatné vedení firmy
  • nepříznivá situace na trhu
  • stagnace firmy a snaha dát ji nový impuls
  • firmě se dlouhodobě nedaří a je prodělečná

Pokud nabízíte k prodeji zavedenou firmu, pak se obraťte na specialisty v oboru, abyste z prodeje vytěžili co nejvíce a nepředávali firmu jen tak leckomu.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit